بازاریابی شبکه ای بادران

وبلاگ آموزشی تیم بچه های تهران

بازاریابی شبکه ای بادران

وبلاگ آموزشی تیم بچه های تهران

خلاقیت

تعریف خلاقیت

یک فکر یا ایدة جدید که ترکیبی از ایده های قدیمی است را خلاقیت گویند. داشتن توانایی ساخت ایده های نو به توانایی شما در تشخیص ارتباط بین موارد ظاهراً غیر متجانس بستگی دارد.

خلاقیت یعنی کنار هم قرار دادن افکار و ایده هایی که تا قبل از این پنداشته می شد به یکدیگر ربطی ندارند. این توانایی شماست که افکار مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و یک ایده نو که مفید هم هست بوجود آورید.

آن گونه که به نظر می رسد ظاهراً مسئله ای وجود ندارد که نتوانید حل کنید هدفی وجود ندارد که نتوانید به آن برسید هیچ مانعی وجود که نتوانید از آن بگذرید اگر بدانید چگونه از قدرت خلاقیت مغز خود استفاده کنید تا هر مشکلی را مانند یک اشعه لیزر از زندگی خود جدا کنید و دور بیندازید.

ادامه مطلب ...

یـک لبخنـد تا خوشبـختی راهـست

آیا شما واقعا خوشحال هستید؟ اگر صادقانه بگوییم، بسیاری از ما حتی به خودمان وقت نمی دهیم که به این سوال پاسخ دهیم. و اینکه آیا خوشبختی اصلا چه هست؟ باید چه شکلی باشد؟ و مهم تر از همه چگونه می توانید آن را به دست آورید؟

حالا که دارید به سال جدید می رسید بیایید به آنچه پشت سر گذاشته اید نگاهی بیندازید و یک برنامه خوشبختی برای خود بریزید و تصمیم بگیرید سال ۹۱ خوشبخت تر از سال قبل باشید. این که شما چند سال از عمرتان را گذرانده اید یا چند سال دیگر از آن باقی مانده است هیچ تاثیری در میزان خوشبختی شما ندارد، زیرا خوشبختی چیزی است که در هر لحظه می توانید آن را حس کنید.

ادامه مطلب ...

تبریک به جناب آقای تایماز ولی زاده



بدین وسیله به تاپ لیدر شرکت بادران جناب آقای تایماز ولی زاده بابت  ارتقاء جایگاهشان به سمت سرپرستی فروش در شبکه بادران تبریک گفته و آرزوی موفقیت های بیشتر را برای ایشان و هم تیمی هایشان از ایزد منان آرزومندیم.


از طرف بچه های تیم مرکزی



لیست اسامی بازاریابان و سرپرست فروش





ادامه مطلب ...

مدرسه برنده‌ها!

حقایق اساسی زندگی شما
درباره زندگی شما سه حقیقت اساسی وجود دارد که نمی‌توانید در موردشان تردید کنید. اولین حقیقت این است که وقتی به دنیا آمدید، به شما ذهن و جسمی- با قابلیت منحصر به فرد- داده شد. همچنین، در شرایط خاصی قرار داده شدید تا در حین رشد بتوانید تغییر کنید. بالاخره، شما برای مدت زمان محدودی در این جهان هستید. 
این حقایق، در مورد همه انسان‌ها صدق می‌کند و نقطه آغاز فلسفه زندگی است. 
سوال‌هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید:
 منظور از قابلیت‌های من چیست؟
 چگونه در شرایط خاص قرار دارم؟



ادامه مطلب ...

تصویر ذهنی شما در بازاریابی و فروش


ارزنده ترین دستاورد علمی در زمینه ی روان شناسی و عملکرد بشر در قرن بیستم ، کشف خودپنداری یا تصویر ذهنی بوده است. تصویر ذهنی شما مجموعه عقاید و باور هایی است که درباره ی خودتان دارید. بین خود پنداری شما از یک سو و تأثیرگذاری و کارآیی تان از سوی دیگر رابطه ی مستقیمی وجود دارد. تمام تغییرات و پیشرفت ها در زندگی تان زمانی آغاز می شود که این تصویر ذهنی و به عبارتی برنامه ی درونی را تغییر داده و بهبود ببخشید.
رمز موفقیت شما این است : درمورد خود و مشتری تان تصویر ذهنی خوب ، قوی و مثبتی برخوردار باشید!


روان شناسان دریافته اند که شما هرگز نمی توانید ۱۰ درصد کمتر یا بیشتر از حد تصویر ذهنی تان درآمد کسب کنید. تنها راه افزایش درآمد این است که سطح انتظار از خودتان را افزایش دهید. تفاوت فردی که درآمد ۴۰۰ هزارتومان در ماه دارد با کسی که ۴میلیون تومان در ماه درآمد دارد این است که دومی درآمد بیشتری را در ذهن خود پرورانده است.


برای این که درآمدتان افزایش پیدا کند ، ابتدا باید در ذهن خود به عدد و رقم اهداف مالی تان برسید و بعد از آن عملا به کسب درآمد بیشتر مشغول شوید. خود را شبیه افرادی تصور کنید که بیش از شما پول به دست می آورند. سقف درآمد شما به سطح توقع و شخص شما برمی گردد.


خود را از قید عقاید بازدارنده رها کنید ، عقایدی مانند ذیل را رها کنید :


• فقیربودن به معنی با مومن بودن است

• پولدارها کلاهبردارند
• پول چرک کف دست است
• من نمی توانم بیشتر از پدرم درآمد داشته باشم‬


موفق باشید